خرید فروش عمده بادام درختی _بازرگانی شادیز

خرید فروش عمده بادام درختی

خرید فروش عمده بادام درختی _بازرگانی شادیز از بزرگترین مراکز خرید و فروش انواع بادام بصورت عمده در ایران می باشد بادام از مغذی ترین خشکبارهای ایرانی است.

خرید فروش عمده بادام درختی

بادام یکی از خوش طعم ترین و مغذی ترین انواع خشکبارهای ایرانی است که از آن علاوه بر مصارف مختلف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود خرید و فروش انواع بادام درختی در بازارهای کشور از رونق بسیار بالایی برخوردار است خوشبختانه بادام جزو خشکبارهایی است که در تمام فصول سال در بازار موجود می باشد .

بادام های درختی انواع مختلفی دارند که معروفترین آنها عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی.هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند .

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و چربی فراوانی دارد از مغز بادام سنگی بیشتر بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود این بادام هم بصورت دیم و هم آبی در مناطق مختلف ایران تولید می گردد.

بادام مامایی از مرغوبترین بادام های ایرانی است این بادام بومی استان چهارمحال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود کشت می شود بادام مامایی پوست سختی  دارد مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و میزان چربی مفید بسیار با کیفیت می باشد از بادام مامایی بیشتر برای صادرات به کشورهای خارجی استفاده می شود.

بادام کاغذی یکی از لوکس ترین انواع بادام درختی است که از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و یا به عنوان تنقلات استفاده می شود میزان مغز بادام کاغذی از سایر انواع بادام بالاتر است و طعم بسیار خوبی دارد.

بازرگانی شادیز انواع بادام درجه یک درختی را بصورت عمد به مشتریان عزیز عرضه می نماید شادیز هم چنین محصولات مرغوب تولیدکنندگان را بصورت عمده خریداری می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماسک۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com\

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید عمد بادام درختیخرید فروش بادام درختیخرید فروش بادام عمدهفروش عمده بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *