خرید فروش بادام درختی با پوست _شرکت خشکبار شادیز

خرید فروش بادام درختی با پوست

خرید فروش بادام درختی با پوست _شرکت خشکبار شادیز انواع بادام رختی را بصورت خام و با پوست به فروش می رساند بادام یکی از مقوی ترین انواع خشکبار ایرانی است.

خرید فروش بادام درختی با پوست

بادام درختی از جمله خشکبار های معروف و با ارزش ایرانی است انواع بادام درختی بصورت عمده در نقاط مختلف ایران تولید می گردد درخت بادام به دلیل سازگار بودن و نیاز کم آن به آب در مناطق مختلف کشور بصورت دیم نیز کشت می شود.

بادام منبع خوبی از مواد مغذی و املاح معدنی مانند ویتامین،پروتئین،آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فسفر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند از بادام علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود به همین دلیل بادام مصرف بالایی دارد و از خرید و فروش پر رونقی برخوردار است.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین انواع بادام درختی را بصورت دست اول با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

انواع بادام درختی

بادام درختی انواع مختلفی دارد و به طور کلی به دو گروه بادام تلخ و بادام شیرین تقسیم می شود بادام تلخ مصرف خوراکی ندارد اما از آن در صنایع مختلف دارویی و بهداشتی استفاده می شود بادام های شیرین انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از بادام ستگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی.

هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و بصورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید هدف ما ارتقاء سطح کیفی محصولات و رضایتمندی مشتریان عزیز می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید فروش بادام با پوستخرید فروش بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *