خرید و فروش عمده بادام درختی _بازرگانی شادیز

خرید و فروش عمده بادام

خرید و فروش عمده بادام درختی _بازرگانی شادیز جهت تامین نبازهای مشتریان داخلی و خارجی با جمع کثیری از تولید کنندگان این محصول در کشور همکاری می نماید.

خرید و فروش عمده بادام

خرید و فروش انواع بادام درجه یک بصورت عمده در شرکت شادیز انجام می شود ما مرغوب ترین بادام های ایرانی را با توجه به نیاز مشتریان در تناژ بالا بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه به مشتریان ارائه می دهیم .

بادام درختی از محصولاتی است که در نقاط مختلف کشور به صورت عمده کشت می شود انواع مختلف بادام عبارتند از :بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و بصورت مغز و یا با پوست در بازارهای کشور به فروش می رسند.

فروش بادام بصورت عمده در مجموعه شادیز انجام می شود کلیه ی محصولات این مجموعه از تولید کنندگان اصلی بادام در کشور تهیه و بدون واسطه به مشتریان عرضه می گردد.

خواص و مزیت های بادام

بادام از محبوب ترین انواع خشکبار در دنیا است که طعم بی نظیر و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از بادام در انواع آجیل ها،تهیه ی غذاها و صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.بادام در مناطق گرمسیری و خشک رشد می کند و مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد مغز بادام درصد چربی بالایی دارد روغن بادام را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند.

مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،پیشگیری از بیماری های قلبی،بهبود عملکرد مغز و قلب،پیشگیری از بیماری دیابت و فشار خون بالا هم چنین تقویت نیروی جنسی می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید فروش بادام درختیخرید فروش عمده بادامخرید و فروش بادام عمدهخرید و فروش عمده بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *