عمده فروش پسته رفسنجان _بازرگانی شادیز

عمده فروش پسته رفسنجان

عمده فروش پسته رفسنجان _بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری،کله قوچی،فندقی و احمد آقایی رفسنجان را بصورت عمده به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

عمده فروش پسته رفسنجان

پسته رفسنجان به دلیل کیفیت بالا در سطح کشور و جهان مشهور می باشد این شهرستان به دلیل دارا بودن آب و هوا و خاک مناسب جهت تولید پسته،بهترین ارقام پسته را نظیر پسته فندقی،اکبری،کله قوچی و احمد آقایی در ایران تولید می نماید هر یک از انواع پسته خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسند.

پسته کله قوچی از درشت ترین انواع پسته رفسنجان است ظاهر این پسته گرد و کروی می باشد و از طعم بسیار فوق العاده ای برخوردار است درجه خندانی این پسته بالا و انس پایینی دارد که نشانگر درشتی آن است مغز پسته کله قوچی قرمز رنگ است کشورهای عربی و حاشیه ی خلیج فارس از بزگ ترین خریداران این نوع پسته می باشند.

پسته اکبری ظاهری بسیار کشیده و بلند دارد و نسبت به پسته کله قوچی و فندقی درشت تر می باشد پسته اکبری یکی از لوکس ترین ارقام پسته است که بیشتر بصورت آجیلی کاربرد دارد پسته اکبری طعم بی نظیر ی دارد و گزینه مناسبی برای پذیرایی از مهمانان در مجالس مهم می باشد این پسته نیز به کشورهای مختلف عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

پسته احمد آقایی شباهت ظاهری نزدیکی با پسته اکبری دارد اما از آن کوچکتر است و قیمت پایین تری نسبت به پسته اکبری دارد پسته احمد آقایی در دو پارامتر طعم و کشیدگی از مرغوب ترین پسته های ایرانی است مغز این پسته قرمز رنگ است پسته احمد آقایی به سلطان مزه شهرت  دارد و به کشورهای مختف اروپایی و عربی صادر می گردد.

پسته فندقی ظاهری زیبا و فندقی شکل دارد و نسبت به سایر انواع پسته ریز تر است پسته فندقی طعم لذیذی دار و پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد پسته فندقی بیشترین میزان تولید را در ایران به خود اختصاص داده است کشور چین و روسیه از بزرگ ترین خریداران این پسته می باشند.

هریک از انواع پسته با درجه کیفی بالا و بصورت عمده و خام در مجموعه شادیز به فروش می رسد.از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و یا فروش محصول با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۰۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته رفسنجانعمده فروش پسته رفسنجانفروش پسته رفسنجانفروش عمده پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *