مرکز عرضه گردو تویسرکان عمده _بازرگانی شادیز

مرکز عرضه گردو تویسرکان

مرکز عرضه گردو تویسرکان عمده _بازرگانی شادیز از بزرگ ترین عرضه کنندگان انواع گردوی با کیفیت تویسرکان بصورت عمده در کشور می باشد.

مرکز عرضه گردو تویسرکان

بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان گردو تویسرکان بصورت عمده در ایران می باشد این شرکت با توجه به نیاز مشتریان انواع گردو را بصورت مستقیم از تولید کنندگان اصلی تهیه و بدون واسطه به مشتریان در سراسر کشور عرضه می نماید.

تویسرکان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در ایران است که با تولید انواع گردو با درجه کیفی بسیار بالا به پایتخت گردو در ایران شهرت یافته است شهرستان تویسرکان یکی از مناطق خوش آب و هوا در استان همدان می باشد انواع مختلف گردو شامل گردو سنگی و گردو کاغذی در این منطقه بصورت عمده کشت می شود گردوی تویسرکان فروش بسیار بالایی هم در بازارهای جهانی و هم در بازارهای داخلی ایران دارد گردوی تولیدی تویسرکان مغز پر ،سفید و چربی بالایی دارد که سبب شهرت آن در دنیا شده است.

گردوی تویسرکان در درجه های کیفی مختلف در بازارهای مختلف به فروش می رسد و همواره متقاضیان بسیار زیادی دارد مراکز بسیاری در ایران این محصول را بصورت عمده به فروش می رسانند اما در بیشتر موارد این امر توسط چندین واسطه با تولید کننده اصلی انجام می شود همانطور که می دانید افزایش واسطه ها تاثیر منفی بر قیمت محصول دارد بازرگانی شادیز بواسطه های همکاری با تولید کنندگان اصلی در تویسرکان مرغوب ترین گردوهای تولید شده در این منطقه را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

ع رضه عمده گردو تویسرکانعرضه گردو تویسرکانمرکز عرضه گردو تویسرکانمرکز عمده گردو تویسرکانمرکز گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *