عرضه گردو تازه تویسرکان _ بازرگانی شادیز

عرضه گردو تازه تویسرکان

عرضه گردو تازه تویسرکان _ بازرگانی شادیز انواع گردوی تازه و مرغوب تویسرکان را به صورت عمده و بی واسطه به سراسر کشور عرضه می نماید.

عرضه گردو تازه تویسرکان

عرضه انواع گردوی تازه تویسرکان در ایران در حال انجام است. همانطور که می دانید شهرستان تویسرکان قطب اصلی تولید گردوی مرغوب در کشور به شمار می رود. به همین دلیل هر ساله در فصل برداشت گردو که معمولا اواخر شهریور ماه و اوایل مهر ماه است خریداران گردو اقدام به خرید این محصول می نمایند.

متقاضیان عزیز می توانند از طریق این مجموعه عمده گردوی تازه تویسرکان را به صورت مستقیم خریداری نمایند. گردوی تویسرکان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران و جهان است و همواره متقاضیان بیشماری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

از مهم تریم مشخصه های گردوی تویسرکان پوست نازک،مغز درشت و سقید، طعم عالی و روغن فراوان آن است. شهرستان تویسرکان به دلیل داشتن باغ های متعدد گردو و تولید گردو با کیفیتی بسیار عالی به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد.

گردو از خشکبارهای بسیار پر خاصیت و خوش طعم است که در مصارف مختلف خوراکی و هم چنین مصارف روغن گیری کاربرد دارد. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. امگا۳ سبب تقویت حافظه هم چنین بهبود عملکرد مغز می شود و از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

عرضه مستقیم گردوی تازه تویسرکان توسط این مجموعه به سراسر کشور انجام می شود.کلیه محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش عمده این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما بازدید کنندگان گرامی

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عرضه گردو تازهعرضه گردو تازه تویسرکانعرضه گردو تویسرکانگردو تازه تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *