مغز گردوی دوپر اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز

مغز گردوی دوپر اعلا

walnuts on wooden surface


مغز گردوی دوپر اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردوی دوپر ؛سفید و تازه ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

مغز گردوی دوپر اعلا

مغز گردو از دانه های خوراکی و از خشکبارهای بسیار پر کاربرد می باشد. از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو منبعی عالی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

مغز گردو و بذر کتان بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشند. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان ،سلامت مغز هم چنین پیشگیری از بیماری آلزایمر می شود.

مغز گردو با درجه های کیفی مختلف به صورت عمده و جزئی در بازار خرید و فروش می شود. کیفیت مغز گردو با توجه به دو عامل که در متن زیر بیان می کنیم تعیین می گردد.

. رنگ مغز گردو

. درصد شکستگی مغز گردو

مغز گردو با توجه به رنگ و درصد شکستگی به انواع مختلفی تقسیم می شود که عبارتند از:

مغز گردو دوپر سفید

مغز گردو معمولی

مغز گردو خورشتی

مغز گردو دندانه

مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی دوپر سفید است که کیفیت و قیمت بالایی دارد. این نوع مغز گردو طعم عالی،رنگ سفید،چربی مناسب و ظاهر زیبایی دارد. از مغز گردوی دوپر معمولا همراه با پنیر برای صبحانه استفاده می شود.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود. البته چربی موجود در گردو از نوع اشباع نشده است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین مغز گردوی سفید و دوپر ایرانی را به صورت عمده و با قیمت منصفانه به خریداران عزیز ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

مغز گردو اعلامغز گردو دوپرمغز گردوی دوپر اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *