مغز گردو اعلا _شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

مغز گردو اعلا

مغز گردو اعلا _شرکت بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردو اعلای ایرانی را به صورت عمده و با قیمت بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

مغز گردو اعلا

گردو میوه ای مقوی و پر خاصیت است که به صورت عمده در نقاط مختلف ایران تولید می گردد امروزه مغز گردو از پر کاربرد ترین انواع خشکبار به شمار می آید از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا سرشار از امگا۳ است امگا۳ به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان کمک می کند.

مغز گردو در انواع مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود مرغوب ترین نوع آن مغز گردو دوپر سفید است و قیمت بالایی دارد.

قیمت مغز گردو سفید

قیمت مغز گردو نیز مانند دیگر انواع مغزها با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

رنگ سفید مغز گردو نشان دهنده سلامت گردو و عدم و جود بیماری در آن است به همین دلیل است که این نوع مغز گردو قیمت بالاتری دارد. مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن نباید آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا خواص و کیفیت آن کاهش پیدا می کند به همین دلیل شرکت بازرگانی شادیز جهت حفظ بهداشت و طعم گردو پس از دریافت سفارش های شما گردوی با پوست را به مغز تبدیل کرده و کاملا تازه در اختیار شما قرار می دهد.

مشتریان عزیز می توانند محصول مورد نیاز خود را از این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت خریداری فرمایند.

جهت خرید و فروش محصول و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها و سایر محصولات شادیز از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردومغز گردو اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *