خرید مغز گردو اعلا ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید مغز گردو اعلا ایرانی

خرید مغز گردو اعلا ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردوی تازه و اعلای ایرانی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

خرید مغز گردو اعلا ایرانی

مغز گردو تنها بخش خوراکی میوه گردو و از پرکاربرد ترین انواع خشکبار است. از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،بهداشتی و آرایشی استفاده می شود. مغز گردو منبعی خوب از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

مغز گردو را غذای مغز می گویند چرا که سرشاز از امگا۳ است. امگا۳ به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید. مغز گردو هم چنین چربی بسیار بالایی دارد البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.

مغز گردو در انواع و درجه های کیفی مختلف در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود. مغز گردو در کیفیت های مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازار موجود است مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی سفید دو پر است و قیمت بالاتری دارد.

قیمت مغز گردو

قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می گردد. هر چه مغز گردو روشن تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری داردو قیمت مغز گردو از گردوی با پوست بیشتر است زیرا در خرید گردو به صورت مغز احتمال پوکی و یا خرابی وجود ندارد از طرفی می توان قبل از خرید کیفیت محصول را از نزدیک مشاهده و امتحان کرد.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردوی اعلا و تازه ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردوخرید مغز گردو اعلاخرید مغز گردو اعلا ایرانیخرید مغز گردو ایرانیمغز گردو اعلامغز گردو اعلا ایرانیمغز گردو ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *