انواع پسته مرغوب رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

انواع پسته مرغوب رفسنجان

انواع پسته مرغوب رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته تازه و مرغوب رفسنجان را به مشتریان عرضه می نماید. رفسنجان از شهرهای تولید کننده پسته در ایران است.

انواع پسته مرغوب رفسنجان

شهرستان رفسنجان قطب اصلی تولید پسته در استان کرمان است . رفسنجان با برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا انواع پسته را با درجه کیفی بسیار بالا تولید می کند. پسته های تولید شده در رفسنجان طعم بسیار عالی دارند و از نظر کیفی در رده ی پسته های درجه یک و ممتاز ایران قرار دارند.

انواع پسته تولید شده در رفسنجان شامل پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته اوحدی است. پسته رفسنجان به عنوان مرغوب ترین پسته تولید شده در ایران همواره از میزان تقاضای بالایی خصوصا در بین تجار برخوردار است. پسته رفسنجان به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای متعدد خارجی از جمله کشورهای اروپایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

سابقه کشت پسته در رفسنجان قدمتی دیرینه دارد. کشت پسته در رفسنجان از رو نق بالایی برخوردار است سالهای زیادی است که نام پسته رفسنجان به عنوان یکی از بهترین و خوش طعم ترین پسته های ایرانی در بازارهای جهانی شهرت دارد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. درخت پسته در مناطق دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد رشد می کند. پسته مهم ترین و شناخته شده ترین محصول کشاورزی کشور ایران است. پسته های ایرنی به دلیل تنوع زیاد و طعم لذیذ در دنیا معروف هستند.

مشتریان گرامی می توانند انواع پسته رفسنجان را با بالاترین درجه کیفی به صورت عمده و بدون واسطه از این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام حانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع پسته رفسنجانانواع پسته مرغوب رفسنجانپسته رفسنجانپسته مرغوب رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *