فروش بادام منقا استان فارس _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام منقا استان فارس

فروش بادام منقا استان فارس _ شرکت خشکبار شادیز بادام منقا درجه یک و خام تولید شده در استان فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش بادام منقا استان فارس

بادام منقا یا همان بادام پوست کاغذی یکی از لوکس تزین انواع بادام درختی در ایران است. این بادام پوست بسیار شکننده ای دارد . از بادام منقا به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.بادام منقا محبوب ترین و پر متقاضی ترین انواع بادام است که هم مصرف داخلی بالا و. هم میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد.

بادام پوست کاغذی در استان های فارس و چهارمحال بختیاری در ایران تولید می گردد. البته بادام منقا فارس معروف تر است.بادام منقا مغز شیرین و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد.درصد مغز به پوست در بادام منقا بسیار بالا است. میزان مغز بادام منقا از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است.

مغز بادام منقا اگر با پوست نگهداری شود تازه تر باقی می ماند و کیفیت خود را حفظ می کند پوست نازک این بادام مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن و حفظ کیفیت مغز بادام می شود.

بادام منقا علاوه بر طعم و کیفیت خوب قیمت مناسب و متعادلی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند. بادام منقا گزینه مناسبی جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف و هم چنین مناسب جهت صادرات می باشد.

استان فارس از قطب های بزرگ تولید کننده  بادام درختی در کشور است یکی از معروف ترین محصولات این استان بادام منقا پوست کاغذی است که در مناطق مختلف فارس تولید می گردد.

استان فارس با توجه به شرایط آب و هوایی خاص،مرغوب ترین انواع بادام را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

مشتریان عزیز می توانند عمده بادام منقا درجه یک فارس را به صورت دست اول و بدون واسطه با قیمت مناسب از طریق این مجموعه خریداری فرمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام منقا استان فارسبادام منقا فارسفروش بادام منقافروش بادام منقا استان فارسفروش بادام منقا فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *