فروش عمده مغز پسته دامغان _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده مغز پسته دامغان

فروش عمده مغز پسته دامغان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز پسته شهرستان دامغان را با قیمت مناسب و به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

فروش عمده مغز پسته دامغان

فروش مغز پسته با قیمت ارزان و مناسب در دامغان سبب شده تا خریداران و تجار بسیاری جهت تهیه آن اقدام نمایند. شهرستان دامغان یکی از قطب های تولید کننده انواع پسته و مغز پسته در ایران است اما نسبت به سایر مناطق مانند کرمان و رفسنجان حجم تولید پسته در این شهرستان کمتر است.

فروش مغز پسته با قیمت ارزان تر در دامغان فرصت خوبی برای تجار و بازرگانان ایرانی فراهم ساخته است . سابقه کشت پسته در دامغان به سالهای بسیار دور باز می گردد. پسته دامغان با توجه به آب و هوا و قلیم خوب دامغان از کیفیت بالایی برخوردار است.

پسته دامغان مغز ترد،سبز و بسیار خوش طعمی دارد و در انواع و کیفیت های مختلف به بازار عرضه می گردد. مغز پسته دامغان در انواع مغز پسته کال،مغز پسته سبز،مغز پسته معمولی،مغز پسته لپه،مغز پسته دو پوست و مغز پسته دندانه در بازار موجود می باشد.

قیمت مغز پسته با توجه به نوع،انس،کیفیت و رنگ آن محاسبه می گردد. مرغوب ترین نوع آن مغز پسته با رنگ سبز تیره است و پایین ترین رده آن مغز پسته زرد رنگ است.

مغز پسته خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد به همین دلیل از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع مختلف جهت تهیه شیرینی،شکلات،خلال پسته،روغن پسته،کره پسته و حلوای پسته مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه بازرگانی شادیز عمده مغز پسته تازه و اعلای دامغان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش عمده مغز پستهفروش عمده مغز پسته دامغانفروش مغز پسته دامغانمغز پسته دامغانمغز پسته عمده دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *