فروش و صادرات بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش و صادرات بادام مامایی

فروش و صادرات بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه فروش و صادرات بادام و مغز بادام مامایی به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

فروش و صادرات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از ارقام تجاری بادام درختی ایران است . این بادام از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت عمده در استان چهارمحال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد. صادرات بادام مامایی به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها انجام می شود.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار ضخیمی دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی آن بالا است. مغز بادام مامایی رنگ روشن،چربی فراوان و طعم بسیار عالی دارد. بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است. به همین دلیل این بادام میزان عرضه و تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد.بادام مامایی هنوز در ایران به صورت کامل شناخته نشده است و قیمت بالایی دارد به این علت میزان فروش داخلی پایینی دارد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام و بو داده در انواع آجیل ها و به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید صابون و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد. صادرات بادام مامایی هم به صورت مغز و هم با پوست به صورت عمده و یا بسته بندی شده انجام می شود.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده خشکبار در ایران مرغوب ترین بادام مامایی ایران را به صورت عمده به فروش می رساند هم چنین به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادام ماماییفروش بادام ماماییفروش و صادرات بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *