صادرات بادام مامایی به ترکیه _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی به ترکیه

top view of almond nuts on white background


صادرات بادام مامایی به ترکیه _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی مرغوب ایرانی را به صورت عمده به کشورهای متعدد خارجی از جمله ترکیه صادر می نماید.

صادرات بادام مامایی به ترکیه

کشور ایران پنجمین تولید کننده بزرگ بادام در دنیا است بادام های ایرانی با توجه به آب و هوا و شرایط جغرافیایی خوب از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که بیشترین حجم آن به کشورهای خارجی مانند ترکیه،هند،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد.

بادام مامایی در استان چهارمحال بختیاری،اصفهان و مناطق حاشیه زاینده رود به صورت عمده تولید می گردد مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب است بیش از ۹۰ درصد بادام مامایی ایران به صورت مغز و با پوست صادر می گردد.

کشور ترکیه از شرکای خوب تجاری ایران است و روابط تجاری بسیار خوبی با کشورهای همسایه خود دارد این کشور همسایه یکی از بزرگ ترین بازارهای صادراتی ایران است انواع بادام ایرانی از جمله بادام مامایی به صورت خام توسط تجار ایرانی به این کشور صادر می گردد و درآمدهای ارزی بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد صادرات بادام به ترکیه بسیار سودمند است چرا که به دلیل نزدیکی آن با ایران هزینه حمل و نقل بار بسیار کم است.

بادام مامایی تنها در ایران تولید می گردد و به دلیل دارا بودن خواص مغذی و هم چنین طعم بسیار عالی بازار فروش خوبی در ترکیه و دیگر کشورها هم چون هند دارد بادام مامایی مصرف داخلی بسیار پایینی دارد زیرا این بادام قیمت بالایی دارد و هنوز در ایران ناشناخته است.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادر کننده خشکبار انواع بادام مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم به ترکیه و دیگر کشورهای متقاضی صادر می نماید.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

جهت خرید و فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

صادرات بادام به ترکیهصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی به ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *