صادرات پسته به کویت _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته به کویت

صادرات پسته به کویت _ شرکت بازرگانی شادیز بواسطه همکاری با تولید کنندگان پسته، مرغوب ترین پسته ایرانی را به کویت و سایر کشورهای متقاضی صادر می نماید.

صادرات پسته به کویت

کویت یکی از کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس و از بزرگ ترین خریداران پسته های ایرانی می باشد صادرات پسته به دلیل نزدیکی به این کشور کم هزینه و آسان است و از طریق راه های دریایی انجام می شود.مهم ترین محصول صادراتی ایران به این کشور پسته و مغز پسته است محصولات صادراتی به این کشور باید استانداردهای این کشور را دارا باشند و برچسب گذاری آن ها به زبان عربی باشد.

کشور ایران با تولید سالانه بیش از ۳۰۰ هزار تن پسته یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا است پسته های ایرانی به دلیل تنوع زیاد و طعم بسیار عالی همواره متقاضیان زیادی دارند پسته های ایرانی به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر می گردد.

صادرات پسته های ایرانی به کویت بیشتر توسط تجار بوشهری و خوزستانی انجام می شود انواع پسته های ایرانی مانند پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی،پسته فندقی و مغز پسته به این کشور صادر می گردد. کویت از کشورهای ثروتمند و کیفیت محور است از این رو پسته های لوکس و درشت ایرانی مانند پسته اکبری و کله قوچی با انس پایین گزینه مناسبی برای این کشور می باشد.

صادرات پسته به این کشور همسایه به صورت عمده و بسته بندی شده انجام می شود نکته حائز اهمیت در صادرات به  این کشور این است که پسته بندی محصولات باید کاملا استاندارد باشد. برای بسته بندی عمده معمولا از گونی های ۵۰ کیلویی استفاده می شود.

بازرگانی شادیز مرغوبترین و اعلا ترین پسته و مغز پسته های ایرانی را به صورت عمده و با رعایت تمامی استانداردها به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

جهت خرید و فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

Uncategorized @fa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *