فروش عمده مغز گردو ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده مغز گردو ایرانی

فروش عمده مغز گردو ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی اعلا و خوش طعم ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش عمده مغز گردو ایرانی

گردو میوه ای گرد و دارای دو پوسته است یک پوست سبز و نرم بیرونی که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز گردو درون آن قرار دارد مغز گردو تنها بخش خوراکی میوه گردو است که خواص مغذی و املاح معدنی بسیار فراوانی دارد مغز گردو از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان و بهبود عملکرد مغز کمک می کند مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

گردوهای ایرانی مغز بسیار پر چرب و طعم بسیار ویژه ای دارند به همین دلیل همواره میزان تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد مغز گردو در انواع مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و دندانه در بازارهای ایرانی خرید و فروش می شود مرغوب ترین مغز گردوی ایرانی مغز گردوی دو پر سفید است و قیمت بالاتری دارد.

قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد مغز گردو به دلیل روغنی بودن اگر برای مدت طولانی نگهداری شود خواص و کیفیت خود را از دست می دهد پس در خرید مغز گردو دقت کنید که مغز گردو تازه و طعم خوبی داشته باشد.

شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی سفید،پر چرب و تازه ایرانی را به صورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاضصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده مغز گردوفروش عمده مغز گردو ایرانیمغز گردو ایرانیمغز گردو عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *