پسته خندان آجیلی دامغان _ بازرگانی شادیز

پسته خندان آجیلی دامغان

پسته خندان آجیلی دامغان _ بازرگانی شادیز انواع پسته خندان و مرغوب تولید شده در دامغان را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

پسته خندان آجیلی دامغان

شهرستان دامغان واقع در استان سمنان از مناطق پسته خیز و یکی از مهم ترین قطب های تولید کننده پسته در ایران است دامغان با توجه به آب و هوا و اقلیم خوب محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته است انواع مختلف پسته های تجاری و بومی شامل پسته اکبری،پسته شاه پسند،پسته احمد آقایی،پسته خنجری،پسته کله قوچی،پسته فندقی و پسته عباسعلی به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در این شهرستان تولید می گردد و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می شود.

پسته های دامغان علاوه بر طعم خوب،مغز سبز رنگ و ترد،درجه خندانی بسیار بالایی دارند که سبب شهرت و افزایش میزان خرید و فروش آن ها شده است درجه خندانی پسته یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت پسته است و مسلما پسته های خندان قیمت بالاتری نسبت به پسته های دهن بست و آب خندان دارند. از پسته های خندان بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود پسته های آجیلی علاوه بر خندانی باید کیفیت و طعم خوبی داشته باشند که پسته دامغان تمام این خصوصیات را دارا می باشد.

در خرید پسته خندان باید توجه داشت تا به جای پسته خندان پسته های آب خندان را خریداری نکنید پسته های آب خندان همان پسته های دهان بسته هستند که با فرآیند مکانیکی آن ها را خندان می کنند اما طی این فرآیند کیفیت و طعم پسته کاهش پیدا می کند پسته های آب خندان قیمت پایین تری دارند.

فروش پسته های خندان در ماه های پایانی سال از رونق بالایی برخوردار است زیرا با نزدیک شدن به ایام نوروز از پسته های خندان جهت استفاده در آجیل استفاده می شود.

خریداران عزیز می توانند انواع پسته خندان دامغان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته آجیلی دامغانپسته خندان آجیلی دامغانپسته خندان دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *