قیمت خرید و فروش بادام منقا _ خشکبار شادیز

قیمت خرید و فروش بادام منقا

قیمت خرید و فروش بادام منقا _ خشکبار شادیز بادام منقا درجه یک ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

قیمت خرید و فروش بادام منقا

بادام منقا یا همان بادام پوست کاغذی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع بادام درختی است بادام منقا پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود از بادام منقا به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود این بادام درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد میزان مغز بادام منقا از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است. بادام منقا طعم بسیار خوب،کیفیت عالی و هم چنین قیمت مناسب و متعادلی دارد به همین دلیل مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

قیمت بادام منقا با توجه به خرید آن به صورت عمده و جزئی متفاوت است و البته که خرید عمده آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است بادام کاغذی با درجه های کیفی متفاوت در بازار موجود است و بر حسب کیفیت آن قیمت های متفاوتی دارد .

بادام کاغذی یکی از لوکس ترین انواع بادام و خشکبارهای ایرانی است و مغز شیرین و پری دارد بادام کاغذی دو برابر بادام سنگی دارای مغز است میزان مغز بادام منقا حدود ۷۰ درصد از بادام مامایی و بادام زمینی بیشتر است خرید مغز بادام منقا با خرید بادام منقا با پوست تفاوتی ندارد به همین دلیل بادام منقا بیشتر با پوست حرید و فروش می شود.

شرکت خشکبار شادیز از تامین کنندگان اصلی بادام منقا در ایران است مشتریان عزیز می توانند بادام منقا خام و مرغوب ایرانی را بدون واسطه و با قیمت مناسب از طریق این مجموعه خریداری نمایند.کلیه محصولات به صورت عمده و خام عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

خرید و فروش بادام منقاقیمت بادام منقاقیمت خرید بادام منقاقیمت خرید و فروش بادام منقاقیمت فروش بادام منقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *