خرید و قیمت بادام منقا کاغذی _ بازرگانی شادیز

خرید و قیمت بادام منقا

خرید و قیمت بادام منقا کاغذی _ بازرگانی شادیز بادام منقا درجه بک و خام را با قیمت مناسب بصورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

خرید و قیمت بادام منقا

بادام منقا یا همان بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت می شکند بادام منقا یکی از محبوب ترین انواع بادام درختی است که از آن بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.

این بادام درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد میزان مغز بادام منقا از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است مغز بادام منقا طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد علاوه بر کیفیت خوب بادام منقا پوست کاغذی، قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش تقاضای آن هم در داخل و هم در خارج از کشور شده است.

به طور کلی بادام منقا نمونه ای لوکس از انواع خشکبار و گزینه ی مناسبی برای صادرات و برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف می باشد بادام منقا با نام بادام کاغذی،بادام محب و بادام سفید نیز معروف است.

قیمت بادام منقا

بادام منقا نیز مانند دیگر انواع بادام درختی با کیفیت ها و قیمت های  مختلفی در یازار خرید و فروش می شود قیمت بادام منقا با توجه به ضخامت پوست،درشتی و ریزی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود هم چنین قیمت آن بصورت عمده و جزئی نیز با یکدیگر متفاوت است.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام منقا درختی را بصورت عمده و با بهترین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

خرید بادام منقاخرید بادام منقا کاغذیخرید و قیمت بادام منقاقیمت بادام منقاقیمت بادام منقا کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *