تامین کننده پسته یزد _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده پسته یزد

تامین کننده پسته یزد _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته درجه یک تولید شده در یزد را بصورت مستقیم از باغدار در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

تامین کننده پسته یزد

استان یزد سومین فطب بزرگ تولید و فروش پسته در ایران است  یزد از شهرهای کویری و پسته خیز ایران است که انواع پسته های تجاری بصورت عمده در مناطق مختلف آن تولید می گردد انواع پسته تولید شده در یزد عبارتند از:پسته اکبری،پسته بادامی،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی.شهرستان اردکان مهمترین قطب تولید پسته در استان یزد می باشد پسته های تولیدی یزد کیفیت عالی و طعم فوق العاده ای دارند و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

میزان عرضه و تقاضای پسته در یزد از رونق بالایی برخوردار است بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی عمده پسته مورد نیاز خود را از این استان تهیه می نمایند البته در بیشتر موارد این امر از طریق چندین واسطه با تولید کننده اصلی صورت می گیرد که تاثیر منفی بر قیمت و کیفیت محصول دارد شرکت خشکبار شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان معتبر انواع پسته تازه و درجه یک یزد را بصورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

پسته از محبوبترین آجیل های ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و از مغز آن بصورت های مختلف در صنایع شیرینی پزی استفاده می شود. کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است پسته های ایرانی از نظر طعم و کیفیت بسیار مرغوب می باشند.

در صورت تمایل به خید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

پسته یزدتامین پسته یزدتامین کننده پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *