پسته صادراتی یزد _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته صادراتی یزد

پسته صادراتی یزد _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته صادراتی تولید شده در یزد را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران و تجار عزیز عرضه می نماید.

پسته صادراتی یزد

استان یزد از مناطق کویری و پسته خیز در ایران است یزد جزو سه استان بزرگ تولید کننده پسته در ایران است آب و هوای خوب یزد منجر به تولید انواع پسته با درجه کیفی بالا در ایران شده است انواع مختلف پسته های تجاری شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته اوحدی به صورت عمده در یزد تولید می گردد و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

پسته های تولید شده در یزد از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است به همین دلیل بسیاری از تجار ایرانی عمده پسته مورد نیاز خود را از این منطقه تهیه می نمایند شهرستان های اردکان،خاتم و.. از قطب های تولید کننده پسته در یزد می باشند  پسته های تولید شده در یزد از نظر کیفی در رده ی پسته های رفسنجان و دامغان می باشند و طعم بسیار عالی و ظاهری مشتری پسند دارند.پسته های تولید شده در مناطق مختلف یزد به صورت آفتابی خشک می شود و این امر سبب کیفیت هر چه بیشتر محصول می شود.در حال حاضر استان یزد سومین قطب تولید کننده پسته در کشور است .

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد پسته های ایرانی کیفیت عالی و تنوع فراوانی دارد به همسن دلیل متقاضیان بسیاری از سراسر جهان دارند صادرات، مهم ترین هدف تجاری تولید پسته در ایران است پسته یزد به عنوان مرغوبترین پسته تولید شده در ایران از بازار داخلی و صادراتی پر رونقی برخوردار است.

بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک یزد را جهت صادرات به تجار و متقاضیان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

پسته صادراتیپسته صادراتی یزدپسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *