فروش عمده گردو فارس _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده گردو فارس

فروش عمده گردو فارس _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی مرغوب و تازه فارس را به صورت دست اول و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش عمده گردو فارس

استان فارس قطب اصلی تولید و فروش گردو در ایران است سالانه بیش از ۲۵ درصد از گردوی مصرفی کشور در این استان تولید می گردد آب و هوا و شرایط جغرافیایی استان فارس محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو است قدمت کشت گردو در فارس به سالهای بسیار دور باز می گردد انواع مختلف گردو شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو نوک کلاغی،گردو محلی،گردو سوزنی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی به صورت عمده در استان فارس تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

شهرستان های نی ریز،شیراز،داراب،بوانات،اقلید،سپیدان،استهبان و.. از قطب های تولید کننده گردو در فارس می باشد گردوهای تولید شده در فارس طعم بسیار عالی و خاص هم چنین چربی بی نظیری دارند که سبب افزایش میزان عرضه و تقاضای بالای آن شده است .

گردو میوه ای ارزشمند و پر کاربرد است که از آن جهت مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود گردو حاوی انواع مواد مغدی شامل ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که به بهبود عملکرد مغز،تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک و با کیفیت تولید شده در فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب در اختیار خریداران عزیز قرار می هد.

در صورت تمایل به خرسید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده گردو فارسفروش گردو عمده فارسفروش گردو فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *