قیمت مغز بادام صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت مغز بادام صادراتی

قیمت مغز بادام صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز مغز بادام تازه و مرغوب صادراتی را با قیمت مناسب به متقاضیان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

قیمت مغز بادام صادراتی

قیمت مغز بادام یکی از موارد با اهمیت برای خریداران بادام است بادام ایرانی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع بادام در جهان می باشد به همین دلیل میزان تقاضا و صادرات بالایی دارد محبوب ترین انواع بادام صادراتی در ایران عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام به صورت مغز و با پوست در بازارهای کشور موجود می باشد.

قیمت مغز بادام مانند دیگر انواع خشکبار با توجه به نوع،کیفیت و سایز آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام خوش طعم تر و درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد سایز بادام را بدین گونه محاسبه می کنند که میزان ۱۰۰ گرم از مغز بادام را اندازه گیری کرده و سپس آن را شمارش می کنند تعداد مغز بادام در صد گرم را سایز بادام می گویند. البته موارد دیگری هم چون افزایش و یا کاهش تولید هم چنین نوسانات بازار  بر قیمت بادام تاثیر گذار است.

بادام های ایرانی ترا ریخته نیستند یعنی بر خلاف بادام های خارجی هیچ گونه تغییر ژنتیکی ندارند بادام های ترا ریخته مضرات بسیاری دارند و سبب بروز بیماری های جسمی و روحی در افراد می شود بادام های ایرانی کاملا ارگانیک و طبیعی هستند و از سلامت و بهداشت هم چنین طعم بهتری برخوردار هستند به همین دلیل با قیمت بالاتری عرضه می گردد.

مغز بادام منبع مغذی از انواع املاح معدنی است که به سلامت و تقویت بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مصرف بادام سبب استحکام دندان ها و استخوانها،تقویت قلب،تقویت مغز و پیشگیری از پوکی استخوان،پیشگیری از دیابت،آلزایمر و انواع سرطان ها می شود.

بازرگانی شادیز انواع مغز بادام تازه و خوش طعم ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

قیمت مغز بادامقیمت مغز بادام صادراتیمغز بادام صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *