صادرات پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته رفسنجان

صادرات پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز در حوزه فروش و صادرات پسته درجه یک رفسنجان به کشورهای متعدد خارجی در ایران فعالیت می نماید.

صادرات پسته رفسنجان

شهرستان رفسنجان یکی از بزرگ ترین مناطق تولید کننده پسته در کرمان و در ایران است آب و هوا و شرایط خوب جغرافیایی رفسنجان منجر به تولید انواع پسته با درجه کیفی بالا در ایران شده است.

پسته های تولید شده در رفسنجان طعم بسیار عالی و ظاهری لوکس دارند پسته رفسنجان به عنوان مرغوبترین پسته تولید شده در ایران همواره از میزان صادرات بالایی برخوردار است حدود ۳۰ درصد از صادرات پسته در کشور متعلق به شهرستان رفسنجان است.

انواع مختلف پسته های تجاری شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی به صورت عمده در این منطقه کشت می شود و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای اروپایی،کشورهای آسیایی و عربی صادر می گردد .سالانه حدود ۷۰ هزار تن پسته در شهرستان رفسنجان تولید می گردد سال های زیادی است که نام پسته و رفسنجان به عنوان لوکس ترین و مرغوب ترین پسته تولید شده در ایران در بازارهای جهانی در کنار یکدیگر قرار گرفته است.

انس های مختللف پسته رفسنجان به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به صورت عمده و بسته بندی شده به بازارهای خارجی صادر می گردد و سهم به سزایی در ارز آوری برای کشور دارد کشت و پرورش پسته در رفسنجان از رونق بالایی برخوردار است به صورتی که منشا بسیاری از پسته های ایرانی نیز رفسنجان بوده است.

دوستان و تجار عزیزی که قصد خرید پسته و مغز پسته رفسنجان بدون واسطه از تولید کننده را دارند می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایند مجموعه بازرگانی شادیز مرغوبترین محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پستهصادرات پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *