بادام مامایی درجه یک اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز

بادام مامایی درجه یک اصفهان

بادام مامایی درجه یک اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی درجه یک و تازه اصفهان را با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

بادام مامایی درجه یک اصفهان

بادام مامایی اصفهان از مرغوبترین انواع بادام درختی در ایران است این نوع بادام تنها در اصفهان،استان چهارمحال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود به صورت عمده تولید می گردد.بادام مامایی پوست سخت و مستحکمی دارد مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد ظاهر این بادام کشیده و قسمت شکمی آن پهن می باشد که سبب رشد و حفظ کیفیت مغز بادام می شود.

بادام مامایی خواص بسیار فراوانی دارد و از مرغوبترین انواع بادام درختی به شمار می آید این بادام بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف از جمله هند صادر می گردد مناطق اطراف اصفهان قطب تولید بادام مامایی در کشور است .

مغز بادام مامایی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در تولید صابون استفاده می شود این نوع بادام مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز در ایران ناشناخته است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

بادام مامایی با پوست را می توان به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال نگهداری کرد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی تولید شده در اصفهان را به صورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. مجموعه شادیز همواره آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی اصفهانبادام مامایی درجه یکبادام مامایی درجه یک اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *