مغز بادام مامایی خام _ شرکت خشکبار شادیز

مغز بادام مامایی خام

مغز بادام مامایی خام _ شرکت خشکبار شادیز مغز بادام مامایی درجه یک و خام را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

مغز بادام مامایی خام

بادام مامایی از مرغوبترین انواع بادام درختی در ایران است که تنها در استان چهارمحال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود کشت می شود مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب است مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم شیرینی دارد و از آن به صورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام مامایی مغز پر چربی دارد به همین دلیل از آن در تولید صابون و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

بادام مامایی علاوه بر کیفیت بالا خواص مغذی فراوانی دارد که به سلامت و تقویت بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند از بادام و مغز بادام مامایی بیشتر برای صادرات استفاده می شود کشور هند از بزرگ ترین خریداران بادام مامایی ایرانی است.بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد.

قیمت مغز بادام مامایی

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و کیفیت آن محاسبه می شود هر چه مغز بادام درشت تر باشد در نتیجه قیمت بالاتری دارد سایز بادام را بدین گونه محاسبه می کنند که مقدار صد گرم از مغز بادام را اندازه گیری کرده سپس تعداد دانه های بادام را شمارش می کنیم تعداد دانه بادام در صد گرم را سایز بادام می گویند.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام درجه یک و تازه را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها و سایر محصولات از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *