مغز گردو درجه یک فارس _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز گردو درجه یک فارس

مغز گردو درجه یک فارس _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز گردوی تازه و درجه یک استان فارس را به صورت مستقیم از باغدار تهیه و به خریداران عزیز عرضه می نماید.

مغز گردو درجه یک فارس

استان فارس بزرگ ترین و اصلی ترین قطب تولید گردو در ایران است انواع گردو و مغز گردو در مناطق مختلف این استان تولید و به سایر استان ها و کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد مغز گردوی فارس به دلیل درصد بالای چربی و طعم لذیذش طرفداران بسیاری دارد میزان تولید و فروش گردو و مغز گردو در استان فارس از رونق بالایی برخوردار است.

مغز گردو از مغذی ترین انواع خشکبار ایرانی است و از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع داروی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت مغز گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود.

مغز گردو در انواع مغز گردو سفید،مغز گردو صادراتی،مغز گردو دو پر،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه بازار خرید و فروش می شود قیمت مغز گردو با توجه به رنگ و کیفیت آن محاسبه می شود هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوبتر است و قیمت بالاتری دارد البته کیفیت گردو تنها مختص به رنگ روشن آن نیست مغز گردوی درجه یک باید طعم خوب و چربی مناسبی داشته باشد.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که اگر برای مدت طولانی نگهداری شود خواص و کیفیت خود را از دست می دهد به همین جهت مجموعه شادیز جهت حفظ سلامت و بهداشت مغز گردو پس از دریافت سفارش های شما گردوی با پوست را به مغز تبدیل کرده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردو درجه یکمغز گردو درجه یک فارسمغز گردو فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *