صادر کننده پسته یزد _ شرکت بازرگانی شادیز

صادر کننده پسته یزد

صادر کننده پسته یزد _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته درجه یک یزد را به صورت مستقیم به کشورهای متعدد خارجی صادر می نماید.

صادر کننده پسته یزد

پسته از مهم ترین محصولات صادراتی استان یزد است یزد از استان های کویری ایران و قطب بزرگ تولید و فروش انواع پسته در کشور است انواع مختلف پسته های تجاری نظیر پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی به صورت عمده در نقاط مختلف یزد تولید می گردد و به کشورهای اروپایی،آسیایی و کشورهای عربی صادر می شود.

پسته یزد از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار به همین دلیل متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم خارج از کشور دارا می باشد شهرستان اردکان مهم ترین قطب تولید پسته در یزد است پسته یزد درجه خندانی بالا،رویت خوب و طعم لذیذی دارد .

انواع پسته و مغز پسته یزد به صورت خام و یا با فرآوری های متعدد به بازارهای خارجی صادر می گردد حدود ۷۰ درصد از تولیدات پسته در یزد صادر می گردد و ارز آوری خوبی برای کشور به همراه دارد.

پسته از مهم ترین محصولات صادراتی کشور ایران پس از فراورده های نفتی است پسته های ایرانی طعم خوب و تنوع بسیار زیادی دارند که سبب رضایت مندی مشتریان شده است تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است انواع پسته در ایران به دو گروه پسته های بادامی و پسته های فندقی تقسیم می شود پسته های بادامی ظاهری کشیده و بلند دارند مانند رقم اکبری و احمد آقایی و پسته های فندقی ظاهری گزد و کروی دارند مانند رقم فندقی و کله قوچی.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های بزرگ صادر کننده پسته، آماده ی ارائه محصولات و آغاز فعالیت های تجاری با شما عزیزان می باشد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادر کننده پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *