بادام منقا اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز

بادام منقا اصفهان

بادام منقا اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز بادام منقا تازه و درجه یک  را به صورت عمده و با قیمت عالی به خریداران عزیز ارائه می نماید.

بادام منقا اصفهان

بادام منقا یکی از انواع بادام تولید شده در ایران است بادام منقا اصفهان نمونه ای لوکس و مرغوب از بادام های ایرانی است بادام منقا یا بادام کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود.

بادام منقا مغز خوش طعم و خواص مغذی فراوانی دارد و از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود این نوع بادام تنها در استان چهار محال بختیاری،اصفهان و فارس تولید می گردد بادام منقا را با نام های بادام سفید و بادام محب نیز می شناسند.

بادام منقا نمونه ای لوکس از آجیل های ایرانی و گزینه مناسبی برای صادرات و برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف می باشد علاوه بر کیفیت بالا این بادام قیمت متناسب و متعادلی با سطح در آمد خانواده های ایرانی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.مغز بادام منقا خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و برای میان وعده بسیار مناسب می باشد.

بادام منقا اصفهان از بهترین نمونه های بادام درختی تولید شده در ایران است و بصورت های مختلف در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود بادام کاغذی اصفهان هم چنین به صورت مستقیم به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام منقا مرغوب و خام اصفهان را بصورت دست اول و با قیمت مناب به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام منقابادام منقا اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *