تامین کننده انواع بادام _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده انواع بادام

تامین کننده انواع بادام _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی مرغوب را بصورت عمده و خام به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

تامین کننده انواع بادام

بادام درختی از معروفترین خشکبارهای ایرانی است که بصورت عمده در مناطق مختلف ایران تولید می گردد درخت بادام مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز رشد می کند مغز بادام خواص مغذی فراوانی دارد و سرشار از ویتامین ها،پروتئین ها و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است.

بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی هر یک از انواع بادام بصورت مغز  و یا با پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شود.

بادام سنگی از معروفترین انواع بادام است این بادام پوست چوبی بسیار سختی دارد و به سختی شکسته می شود مغز بادام سنگی طعم شیرینی دارد  از آن بیشتر بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود مغز بادام سنگی چربی فراوانی دارد و از آن در تولید روغن بادام نیز استفاده می شود.بادام سنگی بصورت دیم و آبی در بیشتر نقاط ایران کشت می شود.

بادام مامایی نیز از جنس بادام سنگی است و مانند آن پوست سختی دارد مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا است منشا این بادام استان چهارمحال بختیاری است بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بادام پوست کاغذی یا همان بادام منقا از محبوبترین انواع بادام درختی است این بادام پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و بادام سنگی بیشتر است از بادام کاغذی در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام درختی  را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خلانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

تامین انواع بادامتامین کننده انواع بادامتامین کننده بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *