خرید پسته خام یزد _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته خام یزد

خرید پسته خام یزد _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خام و درجه یک یزد را بصورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید پسته خام یزد

یزد یکی از استانهای کویری و پسته خیز در ایران است انواع مختلف پسته های تجاری از جمله پسته اکبری،پسته بادامی،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی بصورت عمده در مناطق مختلف این استان تولید می گردد .

پسته ی تولید شده در یزد طعم بسیار خوب و ظاهری مشتری پسند دارد انس های مختلف پسته با بهترین کیفیت در یزد کشت می شود و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای عربی صادر می گردد.

خرید و فروش پسته یزد به عنوان مرغوبترین پسته تولید شده در ایران از رونق بالایی برخوردار است شهرستان اردکان بزرگترین قطب تولید کننده پسته در یزد است همانطور که می دانید یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت و طعم پسته شرایط آب و هوایی است پسته درختی بیابانی است و در آب و هوای کویری و در مناطق دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد رشد می کند آب و هوای کویری یزد منجر به تولید پسته های با درجه کیفی بالا در این منطقه شده است که در بازارهای جهانی شهرت دارد.

پسته از معروفترین و شناخته شده ترین انواع خشکبار ایرانی در دنیا است که علاوه بر کیفیت و طعم خوب،تنوع بسیار زیادی دارد به صورتی که تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است تعداد کمی از انواع پسته مانند پسته های تجاری به صورت عمده و تعداد بسیاری بصورت محدود در مناطق پسته خیز ایران تولید می گردد در این بین استان یزد سومین استان بزرگ تولید کننده پسته در ایران است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک و خام تولید شده در یزد را با بهترین قیمت به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @faپسته

پسته خام یزدخرید پسته خامخرید پسته خام یزدخرید پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *