پخش عمده پسته احمد آقایی یزد _خشکبار شادیز

پخش عمده پسته احمد آقایی یزد _خشکبار شادیز با کیفیت ترین پسته احمد آقایی یزد را با قیمت مناسب و بدون واسطه بصورت عمده به فروش می رساند.

پخش عمده پسته احمد آقایی یزد

پسته احمد آقایی یکی از با کیفیت ترین نمونه های پسته تولید شده در یزد است که بصورت عمده و جزئی در سراسر کشور خرید و فروش و به کشورهای خارجی صادر می گردد شرکت خشکبار شادیز در زمینه ی تهیه و پخش پسته مرغوب یزد بصورت عمده در ایران فعالیت می نماید.

یزد یکی از اصلی ترین مناطق تولید کننده انواع پسته در ایران می باشد یکی از انواع پسته که با درجه کیفی بالا در این استان تولید می گردد پسته احمد آقایی است این پسته از دسته پسته های بادامی است و ظاهری کشیده و بلند دارد پسته احمدآقایی شباهت ظاهری نزدیکی به پسته اکبری دارد اما کمی از آن کوچکتر است این پسته از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است که مغز قرمز رنگ و پوسته ی استخوانی سفیدی دارد که سبب بازار پسندی آن شده است علاوه بر آن پسته احمد آقایی یزد درجه خندانی بالایی دارد به همین دلیل گزینه ی مناسبی برای استفاده در آجیل است.

پسته احمد آقایی علاوه بر یزد در دیگر مناطق ایران مانند کرمان ،مشهد و منطقه دامغان نیز کشت می شود پسته احمد آقایی یزد با کیفیت و قیمت بسیار مناسب در بازارهای سراسر کشور بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف به فروش می رسد از پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه ی خلال پسته نیز استفاده می شود.

بازرگانی شادیز تامین کننده پسته احمد آقایی یزد بصورت عمده و خام برای شرکت ها،تجار و فروشگاه در سراسر کشور می باشد کلیه ی محصولات شادیز بصورت مستقیم از باغدار تهیه و عرضه می گردد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پخش پسته احمد آقایی یزدپخش عمده پسته یزدپسته احمد آقایی یزدعمده پسته احمد آقایی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *