فروش گردوی تازه تویسرکان _شرکت بازرگانی شادیز

فروش گردوی تازه تویسرکان

فروش گردوی تازه تویسرکان _شرکت بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع گردوی تازه و درجه یک تویسرکان بصورت مستقیم در سراسر کشور می باشد.

فروش گردوی تازه تویسرکان

شهرستان تویسرکان مرکز اصلی خرید و فروش گردو در استان همدان می باشد گردوی تولید شده در تویسرکان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است مغز پر،سفید و درصد چربی بالا از مهم ترین ویژگی های گردوی تویسرکان می باشد علاوه بر مغز سفید این گردو طعم بسیار خاص و بی نظیری دارد که بر محبوبیت آن افزوده است.

گردوی تویسرکان در انواع پوست سنگی و پوست کاغذی در بازارهای سراسر کشور بصورت مغز و با پوست خرید و فروش می شود گردوی تویسرکان هم چنین به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

گردوی تولیدی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردو در درجه های کیفی متفاوت در بازار به فروش می رسد البته نوع درجه یک آن از میزان تقاضای بالایی برخوردار است.

گردو منبع غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی هم چنین اسیدهای چرب امگا۳ است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین بهبود عملکرد مغز کمک می نماید.مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان،بیماری های قلبی ،فشار خون،چربی خون و دیابت می شود.

فروش گردو تویسرکان بصورت عمده و جزئی از رونق بسیار بالایی برخوردار است

شرکت شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول گردوی درجه یک و تازه تویسرکان را بصورت عمده به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

متقاضیان عزیز می توانند تازه ترین و با کیفیت ترین گردوی تویسرکان را با قیمت مناسب از مجموعه شادیز خریداری نمایند.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردوی تازه تویسرکانفروش گردوی تویسرکانگردو ی تازه تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *