خرید انواع گردو از سراسر ایران _بازرگانی شادیز

خرید انواع گردو از سراسر ایران

خرید انواع گردو از سراسر ایران _بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع گردوی ایرانی بصورت مستقیم و بدون واسطه در سراسر کشور می باشد.

خرید انواع گردو از سراسر ایران

گردو یکی از محبوب ترین و ارزشمند ترین انواع خشکبار ایرانی است مغز گردو ارزش تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از این رو میزان مصرف و تقاضای بالایی دارد خرید و فروش گردو در ایران هم بصورت مغز و هم با پوست رونق بالایی دارد گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو نوک کلاغی،گردو سوزنی و گردو خوشه ای هر یک از انواع گردو خصوصیات و ویژگی های خاصی دارند و در درجه های کیفی مختلف در بازارهای کشور به فروش می رسند.

درخت گردو و مناطق کشت آن

گردو از درختان پهناور و بسیار گسترده است که در آب و هوای معتدل و نیمه معتدل رشد می کند علاوه بر میوه از قسمت های مختلف این درخت مانند چوب،ریشه،ساقه و برگ آن در صنایع مختلف استفاده می شود نهال گردو را نباید در فواصل کمتر از ده متر غاز یکدیگر کاشت زیرا با بزرگ شدن گردو شاخ و برگ های آن ها برای یکدیگر ایجاد مزاحمت می کند و مانع از رشد آن می شود درخت گردو برای رشد و باردهی خوب به آب و نور به میزان کافی نیاز دارد گردو در ایران در استان های فارس،کرمان،همدان،خراسان،آذربایجان غربی و آذربایجان غربی بصورت عمده کشت می شود.

بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان انواع گردو در ایران است شرکت شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان این محصول در سطح کشور ،مرغوب ترین انواع گردو را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید انواع گردوخرید انواع گردو از سراسر ایرانخرید انواع گردو ایرانخرید گردوخرید گردو از سراسر ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *