خرید و فروش پسته در سمنان _بازرگانی شادیز

خرید و فروش پسته در سمنان

خرید و فروش پسته در سمنان _بازرگانی شادیز توزیع کننده انواع پسته سمنان بصورت خام و عمده در کشور می باشد سمنان از مناطق پسته خیز در ایران است.

خرید و فروش پسته در سمنان

استان سمنان یکی از مناطق مهم تولید و فروش پسته در ایران است سالانه حدود ۶۰ هزار تن پسته در این استان تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد بیشترین حجم از پسته های تولیدی این استان در شهرستان دامغان تولید می گردد ارقام مختلف پسته شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته شاه پسند،پسته خنجری،پسته کله قوچی و فندقی بصورت عمده در این شهرستان تولید می گردد پسته های تولیدی سمنان به کشورهای اروپایی،روسیه و کشورهای عربی صادر می گردد از مهم ترین ویژگی های پسته سمنان میتوان به درجه خندانی بالا،مغز سبز و طعم بی نظیر آن ها اشاره کرد که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است میزان عرضه و تقاضای پسته در این استان رونق بالایی دارد و بصورت تازه و خشک عرضه می گردد هر ساله در فصل برداشت پسته، مشتریان و تجار فراوانی اقدام به خرید پسته از این استان می نمایند اما همه ی خریداران به این محصولات بصورت مستقیم دسترسی ندارند.

بازرگانی شادیز یکی از معتبر ترین مراکز فروش پسته سمنان بصورت عمده در ایران می باشد شادیز با توجه به نیاز مشتریان محصول مورد نظر را بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه به مشتریان ارائه می دهد .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید ما شما  را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد.

شرکت شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشت ریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول،جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان می باشد.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

خرید پسته سمنانخرید فروش پسته سمنانخرید و فروش پسته در سمنانخرید و فروش پسته سمنانفروش پسته سمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *