قیمت بادام کاغذی درجه یک _خشکبار شادیز

قیمت بادام کاغذی درجه یک

قیمت بادام کاغذی درجه یک _خشکبار شادیز با کیفیت ترین بادام پوست کاغذی ایرانی را بصورت خام و عمده به متقاضیان عزیز ارائه می دهد.

قیمت بادام کاغذی درجه یک

قیمت بادام کاغذی با توجه به مرغوبیت و درصد مغز آن محاسبه می شود به طور کلی قیمت بادام کاغذی از سایر انواع بادام بالاتر است در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار قیمت این محصول بصورت روزانه در حال افزایش و یا کاهش می باشد مشتریان عزیز می توانند برای دریافت قیمت های روز از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایند.

مشخصات و ویژگی های بادام کاغذی

بادام کاغذی که به بادام سفید نیز معروف است به بادامی می گویند که پوسته ی چوبی بسیار نازک و شکننده ای دارد و براحتی با فشاز انگشت شکسته می شود درصد مغز این بادام نسبت به دیگر انواع بادام بالاتر است به همین دلیل قیمت نسبتا بالاتری به دیگر انواع بادام دارد .

بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است که از آن به صورت خام و یا شور در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود مغز با دام کاغذی به دلیل دارا بودن پوست نازک خدادادی کیفیت بالاتری دارد زیرا پوست آن مانع از رسیدن آلودگی و گرد و خاک به مغز آن و چلوگیری از سفت شدن مغز آن می شود.

خرید و فروش بادام کاغذی

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام کاغذی را بصورت عمده و بدون واسطه با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد شادیز هم چنین جهت تامین هر چه بیشتر محصولات مورد نیاز مشتریان،محصولات مرغوب تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

اگر شما خریدار و یا فروشنده هم چنین صادر کننده بادام کاغذی هستید جهت خرید و یا صادرات این محصول با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

قیمت بادام درجه یک کاغذیقیمت بادام کاغذیقیمت بادام کاغذی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *