خرید بادام کاغذی اصفهان با قیمت عالی _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید بادام کاغذی اصفهان

خرید بادام کاغذی اصفهان با قیمت عالی _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام کاغذی مرغوب اصفهان را به صورت مستقیم و با قیمت عالی به فروش می رساند.

خرید بادام کاغذی اصفهان

بادام پوست کاغذی اصفهان مرغوب ترین بادام تولید شده در ایران از نظر طعم و کیفیت می باشد. بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی آن بر خلاف سایر انواع بادام ضخامت کمتری دارد و به راحتی با فشار دست قابل شکستن است. بادام پوست کاغذی را با نام بادام محب و بادام سفید نیز می شناسند.

استان اصفهان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب بهترین محیط جهت کشت و پرورش انواع بادام است. دو نوع بادام کاغذی و بادام مامایی اصفهان از معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در کشور به شمار می آیند.

بادام کاغذی اصفهان به صورت مستقیم به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. این بادام مغز شیرین و خواص مغذی بسیار فراوانی دارد. مهم ترین مزیت بادام کاغذی درصد مغز به پوست بالای آن است میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است از طرفی این بادام قیمت متعادلی دارد به همین دلیل خرید آن بسیار مقرون به صرفه است و مردم از آن استقبال می کنند.

از بادام کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجبل ها و برای صادرات استفاده می شود. بادام پوست کاغذی میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد.

قیمت بادام پوست کاغذی

قیمت بادام پوست کاغذی با توجه به چند عمل محاسبه می شود که عبارتند از:

درصد مغز موجود در آن

ریز و درشت بودن آن

هر چقدر مغز بادام کاغذی بیشتر و درشت تر باشد مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد.قیمت خرید بادام کاغذی نسبت به سایر انواع بادام به صرفه تر است زیرا درصد مغز به پوست بادام های دیگر به اندازه بادام کاغذی نیست. بادام کاغذی حد اقل ۵۰ درصد نسبت به وزن خود مغز دارد و گاهی به ۷۰ درصد نیز می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی اصفهانخرید بادام کاغذیخرید بادام کاغذی اصفهانقیمت بادام کاغذیقیمت بادام کاغذی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *