فروش عمده مغز گردو صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده مغز گردو صادراتی

Walnut kernels and whole walnuts on rustic old wooden table


فروش عمده مغز گردو صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی صادراتی ایرانی را به صورت عمده و مستقیم به خریداران ارائه می نماید.

فروش عمده مغز گردو صادراتی

مغز گردو یکی از خشکبارهای بسیار پر کاربرد و مغذی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و هم چنین در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو جزو مغزهای پرچرب و عضو ثابت آجیل های ایرانی به شمار می آید.

فروش مغز گردوی ایرانی درجه یک جهت صادرات از رونق بالایی برخوردار است چرا که مغز گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند به همین دلیل متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارند.

مغز گردوی ایران به کشورهایی هم چون ترکیه،امارات،عمان،قطر،دبی،گرجستان،آمریکا،چین و .. صادر می گردد.

مغز گردوهای ایرانی با کیفیت های متفاوت مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و دندانه در بازار خرزید و فروش می شود مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی دوپر سفید است و گزینه مناسبی برای صادرات می باشد. مغز گردوی سفید قیمت و کیفی بالا و هم چنین شکل ظاهری زیبایی دارد.

قیمت مغز گردو با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می شود که عبارتند از:

رنگ مغز گردو

کیفیت مغز گرد.

حجم خرید

میزان عرضه و تقاضا

تازگی مغز گردو

انواع مختلف گردو و مغز گردو در مناطق مختلفی از ایران تولید می گردد. مهم ترین استان های تولید کننده گردو در کشور عبارتند از: استان کرمان،فارس،همدان،آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی و خراسان.

بهترین روش جهت خرید مغز گردو با کیفیت و قیمت مناسب خرید محصول از تولید کنندگان اصلی آن است که مجموعه شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است.

مشتریان عزیز می توانند از طریق روش های ارتباطی زیر محصول خود را سفارش داده تا ما با توجه به نیاز شما محصول را از تولید کننده تهیه و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال نماییم.کلیه محصولات به صورت عمده و با قیمت های منصفانه عرضه می گردد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

عمده مغز گردو صادراتیفروش عمده مغز گردو صادراتیفروش مغز گردو صادراتیفروش مغز گردو عمدهمغز گردو صادراتیمغز گردو صادراتی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *