فروش پسته درجه یک اکبری _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته درجه یک اکبری

فروش پسته درجه یک اکبری _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری درجه یک و خام ایرانی را با مناسب ترین قیمت به متقاضیان عرضه می نماید.

فروش پسته درجه یک اکبری

پسته اکبری کشیده ترین پسته آجیلی تولید شده در ایران است. پسته اکبری به دلیل کشیدگی و بزرگی بیشتر به صورت آجیلی مورد استفاده قرار می گیرد. انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نمایانگر درشتی آن است. بازه انسی پسته اکبری از ۱۸ تا ۲۸ است.

پسته اکبری علاوه بر کشیدگی طعم بسیار خوب و از نظر تجاری نیز ارزش بالایی دارد. بیشترین حجم از تولید پسته اکبری در کشور متعلق به شهرستان رفسنجان و مناطق اطراف آن مانند انار و نوق می باشد. پسته اکبری رفسنجان اولین و برترین پسته آجیلی تولید شده در کشور است. البته پسته اکبری در مناطق دیگر کشور هم چون کرمان،سیرجان،دامغان و یزد نیز تولید می گردد.

پسته اکبری نسبت به دیگر انواع پسته قیمت بسیار بالایی دارد البته نوع آب خندان (خندان مصنوعی) آن قیمت مناسب تری نسبت به پسته های اکبری خندان طبیعی دارد. پسته اکبری در انواع خندان و آب خندان به کشورهای مختلف صادرات می شود.

مهم ترین کشورهای خریدار پسته اکبری عبارتند از:

امارات

قطر

کویت

عراق

اردن

لبنان

آلمان

پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد. پسته اکبری گرم مغز بالایی دارد. از مغز پسته اکبری جهت مصارف مغز پسته نیز استفاده می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز عمده پسته اکبری درجه یک و صادراتی را با توجه به نیاز شما عزیران به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون دخالت هیچ واسطه ای برای شما ارسال می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها با گروه پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری درجه یکپسته درجه یک اکبریفروش پسته اکبریفروش پسته اکبری درجه یکفروش پسته درجه یک اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *