پسته بادامی و فندقی رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز

پسته بادامی و فندقی رفسنجان

side view of salted roasted pistachios on white background


پسته بادامی و فندقی رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته بادامی و فندقی مرغوب رفسنجان را به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

پسته بادامی و فندقی رفسنجان

پسته یکی از معروف ترین محصولات کشاورزی و صادراتی تولید شده در ایران است. پسته های ایرانی به دلیل تنوع بالا و طعم عالی همواره از میزان خرید،فروش و صادرات پر رونقی برخوردار می باشند. شهرستان رفسنجان یکی از مهم ترین قطب های تولید کننده پسته در استان کرمان و ایران می باشد. انواع مختلف پسته های صادراتی به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در این منطقه تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

تقسیم بندی انواع پسته

تنوع پسته های ایرانی بسیار بالا است به صورتی که تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است و در این بین تعدادی از آن ها مانند پسته های تجاری به صورت عمده و بسیاری به صورت محدود در کشور تولید می شود.

پسته های ایرانی از نظر طعم،مزه،شکل ظاهری،سایز،نوع کشت،قیمت و .. با یکدیگر متفاوت می باشند اما در یک تقسیم بندی کلی انواع پسته های ایرانی از نظر شکل ظاهری  به دو گروه پسته های بادامی و پسته های فندقی تقسیم می شوند.

پسته هایی که شکل بلند و کشیده دارند جزو پسته های بادامی به شمار می آیند مانند پسته اکبری و پسته احمد آقایی.

پسته هایی که ظاهری گرد و کروی دارند نیز جزو پسته های فندقی به شمار می آیند مانند پسته کله قوچی و پسته فندقی.

معروف ترین انواع پسته های تجاری ایران شامل پسته اکبری،احمد آقایی،کله قوچی و فندقی است که به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در شهرستان رفسنجان تولید می گردد. شهرستان رفسنجان به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل مناسبی جهت کشت و پرورش انواع پسته در ایران است.

مجموعه خشکبار شادیز انواع پسته فندقی و بادامی رفسنجان را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران گرامی در سراسر کشور ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته بادام و فندقیپسته بادامی رفسنجانپسته بادامی و فندقی رفسنجانپسته فندقی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *