خرید پسته فندقی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

خرید پسته فندقی رفسنجان

خرید پسته فندقی رفسنجان _ بازرگانی شادیز پسته فندقی درجه یک و تازه رفسنجان را به صورت عمده و تناژی به سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید پسته فندقی رفسنجان

پسته فندقی پسته ای کوچک اما در عین حال بسیار خوش رویت و خوش طعم می باشد. پسته فندقی معروف ترین پسته تجاری تولید شده در ایران است که بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.

بیشترین سطح زیر کشت پسته در کشور متعلق به شهرستان های رفسنجان و سیرجان در کرمان است. شهرستان رفسنجان مهم ترین قطب تولید پسته در استان کرمان است. پسته فندقی رفسنجان مغز سبز،چربی بالا،طعم بسیار عالی و کیفیت بالایی دارد.

پسته فندقی انس بالا و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن می باشد. پسته فندقی جزو ارقام گرد و کروی شکل به شمار می آید. پسته فندقی نسبت به دیگر انواع پسته قیمت پایین تری دارد. این پسته در انواع پسته فندقی دستچین،پسته فندقی خندان،پسته فندقی آب خندان و پسته فندقی دهن بست در بازار خرید و فروش می شود.از پسته فندقی هم برای مصارف آجیلی و هم برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

ویژگی ها و مزیت های پسته فندقی عبارتند از:

ظاهر گرد و زیبا

مغز سبز رنگ و پر چرب

طعم بسیار عالی

قیمت مناسب تر

حجم بالای تولید

عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت صادرات

مناسب برای مصارف داخلی

صادرات پسته فندقی بیشتر به کشورهای قیمت محور نظیر چین،هنگ کنگ،ویتنام،اتریش و .. انجام می شود.

پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی گردید. پسته فندقی با نام پسته اوحدی نیز در ایران شناخته می شود.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده خشکبار انواع پسته فندقی رفسنجان را بدون واسطه و با قیمت عالی برای مشتریان تامین می نماید.

هم اکنون می توانید از طریق روش های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

پسته فندقی

پسته فندقی رفسنجانخرید پسته فندقیخرید پسته فندقی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *