عرضه کننده پسته اکبری اعلا _ شرکت خشکبار شادیز

عرضه کننده پسته اکبری اعلا

عرضه کننده پسته اکبری اعلا _ شرکت خشکبار شادیز پسته اکبری اعلا را با قیمت مناسب و به صورت عمده به سراسر کشور عرضه می نماید.

عرضه کننده پسته اکبری اعلا

همانطور که می دانید ایران بزرگ ترین تولید کننده پسته در دنیا است. پسته های ایرانی تنوع و کیفیت بسیار بالایی دارند. در نقاط مختلف کشور به صورت عمده تولید می گردند.

پسته اکبری یکی از مرغوب ترین انواع پسته ایران به شمار می آید. پسته اکبری درشت ترین و کشیده ترین نوع پسته در ایران است. پسته اکبری علاوه بر کشیدگی طعم بسیار عالی و گرم مغز بالایی دارد.

بیشترین سطح زیر کشت پسته اکبری به استان کرمان شهرستان های رفسنجان و سیرجان،خراسان شهرستان فیض آباد و استان یزد تعلق دارد.پسته اکبری را به عنوان پسته آجیلی می شناسند. از پسته اکبری به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

پسته اکبری در انواع پسته اکبری دستچین یا توچین،پسته اکبری خندان،پسته اکبری آب خندان و پسته اکبری دهن بست در بازار خرید و فروش می شود.

تولید پسته اکبری تنها مختص ایران است زیرا پسته اکبری به جز ایران در هیچ کشوری عمل نمی آید. پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است و از نظر تجاری نیز ارزش بالایی دارد.

مجموعه خشکبار شادیز پسته اکبری مرغوب و اعلای ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه برای مشتریان عزیز در سراسر کشور تامین می نماید.

شما می توانید از طریق این مجموعه پسته اکبری را با قیمت مناسب تری از تولید کننده خریداری نمایید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین استعلام محصولات با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر:

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری اعلاعرضه پسته اکبریعرضه پسته اکبری اعلاعرضه کننده پسته اکبریعرضه کننده پسته اکبری اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *