خرید پسته اکبری دستچین و توچین _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته اکبری دستچین و توچین

خرید پسته اکبری دستچین و توچین _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته اکبری لوکس ایرانی را به صورت عمده به سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید پسته اکبری دستچین و توچین

پسته اکبری از ارقام بادامی پسته به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد. پسته اکبری یکی از معروف ترین پسته های آجیلی در ایران و دنیا به شمار می رود.

پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است و از نظر تجاری نیز ارزش بالایی دارد. پسته اکبری تنها در کشور ایران عمل می آید و در هیچ کشور دیگری قابلیت رشد ندارد.

پسته اکبری در نقاط مختلف ایران از جمله استان کرمان،خراسان رضوی،خراسان جنوبی،دامغان و .. کشت می شود. پسته اکبری در انواع  پسته اکبری دستچین یا توچین شده،پسته اکبری خندان،پسته اکبری آب خندان و پسته اکبری دهن بست در بازارهای کشور موجود می باشد. مرغوب ترین نوع آن پسته اکبری دست چین یا توچین شده است و کیفیت و قیمت بالایی دارد.

به طور کلی انواع پسته از نظر سورت کردن به سه گروه تقسیم می شود.

پسته به حال خود

این نوع پسته پسته ای است که کاملا طبیعی فرآوری می شود و به صورت استاندارد ۵ درصد پسته دهن بست دارد.

پسته دستچین

این نوع پسته درصد دهن بست آن صفر است و کلیه پسته های  آن کاملا خندان می باشد. پسته دستچین همانطور که از نام آن پیداست توسط دست پسته های دهن بست و دهن چفت آن جدا می شود.

پسته توچین

پسته توچین نیز از لحاظ جدا کردن مانند پسته دستچین است ولی در جدا سازی آن دقت بیشتری به کار رفته و کلیه پسته های کاملا درشت،زیبا و یکدست می باشند. پسته توچین از دو نوع پسته دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار است.

پسته اکبری پوست استخوانی کدر و مغز بسیار خوش طعمی دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است. از پسته اکبری به صورت آجیلی و از مغز آن در مصارف مغز پسته استفاده می شود.

متقاضیان گرامی می توانند انواع پسته اکبری مرغوب ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه از تولید کننده از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری دستچین و توچینخرید پسته اکبریخرید پسته اکبری توچینخرید پسته اکبری دستچینخرید پسته اکبری دستچین و توچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *