خرید پسته بادامی فیض آباد _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته بادامی فیض آباد

خرید پسته بادامی فیض آباد _ شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین پسته بادامی فیض آباد را با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند.

خرید پسته بادامی فیض آباد

شهرستان فیض آباد یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده و عرضه کننده پسته در استان خراسان رضوی در ایران به شمار می آید.حجم زیر کشت پسته در فیض آباد بسیار زیاد است به صورتی که پس از استان کرمان بزرگ ترین قطب تولید پسته در کشور محسوب می شود.

انواع مختلف پسته های بومی و تجاری در این منطقه به صورت عمده کشت می شود. اما بیشترین سطح زیر کشت آن متعلق به پسته بادامی است. استان خراسان بزرگ ترین استان تولید کننده پسته بادامی در ایران است. پسته بادامی خراسان را با نام های مختلفی هم چون پسته سفید،پسته مشهدی و پسته فیض آباد نیز می شناسند.

پسته بادامی تولید شده در فیض آباد از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. پسته بادامی در مناطق دیگر کشور مانند اردکان یزد و زرند کرمان نیز تولید می گردد. هر یک از انواع پسته بادامی تولید شده در مناطق مختلف کشور خصوصیات خاص خود را دارد. به طور مثال پسته بادامی فیض آباد پوست استخوانی سفید و سایز درشت تری دارد اما پسته بادامی اردکان پوست کدر و مغز سبز رنگی دارد.

پسته بادامی فیض آباد گزینه مناسبی برای مصارف داخلی و هم چنین برای صادرات به کشورهای قیمت محور مانند روسیه و افغانستان است. پسته بادامی از ارقام کشیده پسته است و قیمت بسیار متعادل و مناسبی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز پسته بادامی درجه یک فیض آباد را در حجم های  عمده و به صورت تناژی به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته بادامی

پسته بادامی فیض آبادخرید پسته بادامیخرید پسته بادامی فیض آبادخرید پسته فیض آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *