خرید،فروش و صادرات بادام مامایی _ بازرگانی شادیز

خرید،فروش و صادرات بادام مامایی

خرید،فروش و صادرات بادام مامایی _ بازرگانی شادیز یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده انواع بادام و مغز بادام مامایی در کشور می باشد.

خرید،فروش و صادرات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نمونه های بادام سنگی است که از آن بیشتر برای صادرات استفاده می شود. بادام مامایی پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز بادام مامایی رنگ روشن،طعم شیرین و درصد چربی بسیار بالایی دارد. بادام مامایی بهترین و خوش طعم ترین بادام های تولید شده در کشور است.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند سامان تولید می شود. بادام مامایی به شکل مغز شده و با پوست به کشورهای مختلف از جمله هند،ترکیه،روسیه،امارات و .. صادر می گردد. کشور هند به عنوان یکی از اصلی ترین خریداران بادام مامایی در کشور شناخته می شود.

بادام مامایی با وجود صادرات پر رونق مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا این نوع بادام در کشور به صورت کامل شناخته نشده است . بادام مامایی را با نام بادام مامرا نیز می شناسند.

مغز بادام مامایی بسیار درشت است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد. از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود.

علاوه بر طعم و کیفیت عالی این بادام خواص تغذیه ای و درمانی بسیار بالایی دارد که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

ویژگی های کلی بادام مامایی عبارتند از:

رنگ روشن مغز

درصد چربی بالا

خواص مغذی فراوان

طعم شیرین و لذیذ

مغز نرم و ترد

عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت صادرات

مجموعه بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش و صادرات انواع بادام مامایی در کشور به شمار می آید.

مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و فروش و یا صادرات این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

خریدخرید بادام ماماییخرید فروش بادام ماماییخرید و فروش بادام ماماییخرید و فروش و صادرات بادام ماماییصادرات بادام ماماییفروش بادام ماماییفروش و صادرات بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *