صادرات مغز گردو ایرانی دوپر سفید _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات مغز گردو ایرانی دوپر سفید

Whole walnuts and kernels on a table on sackcloth


صادرات مغز گردو ایرانی دوپر سفید _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه تامین و صادرات مغز گردوی سفید ایرانی در کشور فعالیت می نماید.

صادرات مغز گردو ایرانی دوپر سفید

مغز گردو دوپر سفید مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع مغز گردوی تولید شده در کشور است.این نوع مغز گردو از نظر رنگ ،طعم و روغن دهی هم چنین شکل ظاهری بسیار با کیفیت می باشد. صادرات مغز گردوی دوپر سفید اعلا به کشورهای مختلف از جمله عراق،امارات،عمان،ترکیه،روسیه ،ارمنستان و .. صورت می گیرد.

مغز گردوهای ایرانی به دلیل طعم و مزه خوب متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارند. مغز گردوهای ایرانی هم چنین از سوی کشورهای اروپایی نیز خواهان بسیاری دارند. برای صادرات مغز گردو به کشورهای اروپایی از مغز گردوی سورت شده دوپر سفید اعلا استفاده می شود.

مغز گردو از دانه های روغنی و بسیار خوش طعم است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. امگا۳ سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان هم چنین بهبود عملکرد مغز و پیشگیری از آلزایمر می شود.

گردو از نظر طب قدیم ایرانی گرم و خشک است. روغن موجود در گردو که از قدیم از آن برای پخت و پز استفاده می شد به رنگ زرد روشن و از نوع غیر اشباع است به همین دلیل به سرعت اکسیده می شود. به همین دلیل است که نمی توان مغز گردو را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا خواص و کیفیت خود را از دست می دهد. روغن موجود در گردو طعم مطبوعی دارد و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین مغز گردوی دوپر سفید  تازه ایرانی را با قیمت عالی به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات مغز گردوصادرات مغز گردو ایرانیصادرات مغز گردو ایرانی دوپر سفیدصادرات مغز گردو دوپر سفیدمغز گردو ایرانی دوپر سفیدمغز گردو دوپر سفید ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *