صادرات گردو و مغز گردو ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات گردو و مغز گردو ایرانی

Walnut kernels and whole walnuts on rustic old wooden table


صادرات گردو و مغز گردو ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه فروش و صادرات انواع گردو و مغز گردو در ایران به شمار می آید.

صادرات گردو و مغز گردو ایرانی

کشور ایران با دارا بودن خاک حاصلخیز و آب و هوای چهار فصل از کشورهای غنی در زمینه تولید محصولات کشاورزی است. گردو یکی از محبوب ترین محصولات کشاورزی ایران است که به دلیل طعم عالی و چربی فراوان متقاضیان بیشماری در نقاط مختلف دنیا دارد.

انواع مختلف گردو در مناطق مختلف ایران در بهترین شرایط کاشت و با درجه کیفی بالا برداشت می شوند. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و درصد چربی بسیار مرغوب می باشند. کشور ایران پس از چین و آمریکا بزرگ ترین تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را در جهان به خود اختصاص داده است. گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

شهرستان تویسرکان در همدان،شهرستان بافت در کرمان،شهرستان بوانات و اقلید در فارس و .. از اصلی ترین تولید کنندگان گردوی مرغوب در کشور می باشند.انواع مختلف گردو شامل گردو پوست کاغذی،گردو سنگی و انواع مغز گردوی مرغوب در این مناطق به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

گردوهای ایرانی به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

ترکیه

امارات

عراق

کویت

روسیه

قطر

عمان

آلمان

انگلستان

و..

گردو از میوه های بسیار ارزشمند است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو منبعی عالی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،امگا۳،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند مس،آهن،منگنز،فیبر و.. است.

مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا سرشار از چربی های مفید امگا۳ است که به تقویت حافظه و سلامت مغز کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردو ایرانیصادرات گردو و مغز گردوصادرات گردو و مغز گردو ایرانیصادرات مغز گردو ایرانیگردو و مغز گردو ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *