خرید عمده مغز بادام شکسته شیرین _ بازرگانی شادیز

خرید عمده مغز بادام شکسته شیرین

خرید عمده مغز بادام شکسته شیرین _ بازرگانی شادیز مغز بادام شکسته شیرین و درجه یک ایرانی را به صورت عمده و تناژی به فروش می رساند.

خرید عمده مغز بادام شکسته شیرین

مغز بادام یکی از مغزهای بسیار خوش طعم و پر کاربرد است که به سبب داشتن مواد مغذی فراوان و طعم عالی، از آن به شکل های مختلف در مصارف مختلف غذایی و .. استفاده می شود.

مغز بادام شکسته شیرین یکی از مناسب ترین انواع مغز بادام جهت مصارف روغن گیری و قنادی می باشد. این نوع مغز بادام به دلیل شکسته بودن قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع مغز بادام دارد.

فروش مغز بادام شکسته در کارگاه هایی که این مغز را به صورت عمده تولید می کنند انجام می شود. در این کارگاه ها انواع بادام را توسط دستگاه های مخصوص شکسته و به مغز تبدیل می کنند. در این بین تعدادی از مغز ها شکسته می شود. سپس مغز های شکسته شده را از مغزهای سالم جدا کرده و با قیمت ارزان تری به فروش می رسانند.

مغز بادام شکسته شده قیمت پایین تری دارد اما کیفیت آن بسیار بالا است و طعم بسیار عالی دارد. بادام شیرین شکسته شده ایرانی به دلیل کیفیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می شود و متقاضیان بسیاری دارد.

فروش مغز بادام شیرین شکسته شده یکی دیگر از خدمات مجموعه شادیز برای مشتریان ایرانی و خارجی است. این مجموعه انواع درجه یک مغز بادام شیرین شکسته را به صورت عمده و تناژی با مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه می نماید.

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشند.

مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و آماده همکاری با تولید کنندگان این محصل در کشور می باشد.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

خرید عمده مغز بادام شکستهخرید عمده مغز بادام شکسته شیرینخرید مغز بادام شکستهخرید مغز بادام شکسته شیرینعمده مغز بادام شکستهمغز بادام شکسته شیرینمغز بادام شکسته عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *