فروش مغز بادام درختی سنگی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز بادام درختی سنگی

فروش مغز بادام درختی سنگی _ شرکت خشکبار شادیز مغز بادام سنگی درجه یک و شیرین درختی را به صورت عمده با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

فروش مغز بادام درختی سنگی

بادام سنگی از بادام های پوست سخت تولید شده در ایران است به همین دلیل اغلب به صورت شکسته شده و مغز بادام در بازار خرید و فروش می شود.

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. در بین انواع مغز بادام، بیشترین میزان تقاضا متعلق به مغز بادام سنگی است. بادام سنگی قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع بادام درختی دارد لذا مغز آن نیز با قیمت ارزان تری به بازار عرضه می گردد.

مغز بادام سنگی رنگ تیره تری نسبت به دیگر انواع مغز بادام مانند بادام مامایی دارد.مغز بادام سنگی طعم شیرین و چربی بسیار بالایی دارد. از مغز این بادام بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای روغن گیری استفاده می شود.

عمده تولید بادام سنگی در کشور متعلق به استان های فارس،اصفهان،چهار محال بختیاری،کرمان،تبریز و .. است.درخت بادام سنگی به دلیل سازگار بودن و نیاز آبی کم در مناطق مختلف کشور تولید می گردد.

مغز بادام سنگی میزان تقاضای بالایی هم در بازارهای داخلی و هم از سوی کشورهای خارجی دارد. قیمت مغز بادام سنگی با توجه به درشتی و ریزی هم چنین تازگی و کیفیت آن محاسبه می شود.

شرکت خشکبار شادیز مغز بادام سنگی مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش عمده ین محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

فروش مغز بادام درختیفروش مغز بادام درختی سنگیفروش مغز بادام سنگیمغز بادام درختی سنگیمغز بادام سنگیمغز بادام سنگی درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *