صادرات گردو ایرانی به کشور ترکیه _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات گردو ایرانی به کشور ترکیه

صادرات گردو ایرانی به کشور ترکیه _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی ایرانی را به صورت عمده به کشور ترکیه صادر می نماید.

صادرات گردو ایرانی به کشور ترکیه

کشور ایران جزو چند کشور نخست تولید کننده گردو در دنیا به شمار می رود و از مراکز مهم صادرات گردو به کشورهای مختلف مانند ترکیه،امارات ،روسیه و .. است. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و درصد چربی بسیار با کیفیت می باشند و همواره طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارند.

فروش گردوی ایرانی در کشورهای خارجی از جمله ترکیه از رونق بالایی برخوردار است. گردوهای ایرانی به دو شکل مغز شده و با پوست به ترکیه صادر می گردد البته بیشترین حجم آن به شکل مغز گردو صادر می گردد. مغز گردو معمولا در بسته بندی های کارتنی ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرمی به این کشور صادر می گردد.

کم بودن نیاز به بازاریابی برای فروش انواع گردو در این کشور سبب شده تا صادرات گردو به ترکیه نظر صادر کنندگان را به خود جلب کند.

گردو از جمله خشکبارهایی است که خواص آن در بیشتر کشورها شناخته شده است. مغز گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری ها دارد. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان هم چنین سلامت مغز می شود.

صادرات گردوی ایرانی به ترکیه یکی دیگر از فعالیت های اصلی شرکت بازرگانی شادیز است .مجموعه شادیز بهترین محصولات گردوی با پوست و مغز گردو را به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردو ایرانیصادرات گردو ایرانی به کشور ترکیهصادرات گردو به کشور ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *